Om webinaret
For å lykkes med innholdsmarkedsføring er det avgjørende å sette konkrete mål og vite hvordan resultatene skal måles. Uten å ha avklarte mål, vil du heller ikke vite verdien av innholdet du produserer, og dermed heller ikke om det forsvarer kostnadene du bruker på innholdsproduksjonen.
Hvilke mål du setter vil avhenge av hva du ønsker å oppnå, enten det er å øke merkevarebevissthet, selge bestemte produkter, skaffe leads i et bestemt segment eller trekke publikum til et arrangement.
I dette gratis webinaret vil Markedspartners leder for kommunikasjon og innhold, Tove Eggen, og leder for digitalavdelingen, Anders Sollie Hoff, vise hvordan du setter gode mål for innholdsmarkedsføringen og vise eksempler på hvordan du kan måle effekten gjennom hele kundereisen i HubSpot.
- Hvordan sette gode mål for innholdet du produserer
- Disse nøkkeltallene bør du ha kontroll på
- Slik måler du verdien gjennom hele kundereisen
- Dashboard og rapporter du bør du sette opp i CRM
Tid: Tirsdag 9. januar 2024 kl. 09.00 – 09.30
Sted: Digitalt
Pris: Gratis
Om foredragsholderne
Tove er leder for kommunikasjon og innholdsavdelingen i Markedspartner og har over 12 års erfaring som tekstforfatter og innholdsrådgiver for internasjonale merkevarer. I tillegg har hun lang fartstid som forbrukerjournalist for Egmont, Aller og Bonnier. Hun har en brennende lidenskap for både ny kunnskap og engasjerende innhold basert på inbound marketing, SEO og digitale trender.
Anders er leder for digitalavdelingen i Markedspartner. Han har sin bakgrunn fra Handelshøyskolen BI og Lancaster University Management School, hvor han har tatt en bachelor i Markedsføringsledelse og en master i Advanced Marketing Management.