SE WEBINARET NÅ:
Bli med på redaksjonsmøte i MarkedsPartner

Redaksjonsmøte 16x9

Hvilke type historier skaper engasjement i 2019? Hva med formatet, bør man som bedrift satse på tekst, video eller lyd for å nå ut med budskapet sitt?

Dette er spørsmål som opptar de fleste markedsavdelinger. I MarkedsPartner har vi en egen avdeling som jobber dedikert og datadrevet for å produsere det beste innholdet for sine kunder.

Nå kan du være flue på veggen under innholdsprodusentenes ukentlige redaksjonsmøte. Her tar vi opp temaer som:

  • Innholdsstrategi
  • Eksempler på beste praksis
  • Tips og råd til god innholdsproduksjon

Publisert: 10. april 2019.

Redaksjonsmøtet ledes av Magne Henriksen, leder for innholdsmarkedsføring. Magne har over 20 års erfaring fra ulike redaksjoner og kom til MarkedsPartner i mars 2017 fra jobben som nyhetsredaktør i Vårt Land. Tidligere har han jobbet for Moss Avis, TVØstfold, Verdens Gang og Demokraten. Han har erfaring innen ledelse, innovasjon og strategisk rådgivning. 
Magne Henriksen ID19
JA, gi meg tilgang!