Gratis webinar

Slik klargjør du bedriftens data for AI er ferdig

Se opptaket
Slik klargjør du bedriftens data for AI

Noe av det vi skal snakke om:

Å ha kontroll på kundedata på tvers har alltid vært viktig for å skape gode kundeopplevelser. Med inntoget av generativ AI, har full kontroll på data blitt enda viktigere.

Det er mange grunner til at du nå bør vie litt ekstra oppmerksomhet til hvordan dere håndterer kundedata. Hvis du skal bruke AI til analyse og prognoser fremover, må du være helt trygg på at AI har tilgang til korrekte data. Skal du bygge AI-agenter som løser oppgaver for kundene dine, og ikke bare svarer på spørsmål, må agenten ha trygg tilgang til riktige data i riktige systemer. Skal bedriften være synlig i eksterne AI-løsninger som ChatGPT, Perplexity og Copilot, må du sikre at data om bedriften din er tilgjengelig og lesbare for disse aktørene.

Webinaret er spesielt rettet mot deg som har ansvar for systemer som inneholder eller skal ta imot kundedata, som CRM-løsninger, marketing automation, kundeservicesystemer og nettsider.

  • Hva er god datakvalitet i et AI-perspektiv?
  • Hva kreves av systemene dine for å avgi og motta data?
  • Data på tvers – hvordan sikre gode integrasjoner?
  • Slik kan AI bidra til å øke datakvaliteten.

Om webinaret:

Webinaret holdes av Jeanette Stenseng som er forretningsrådgiver og Thea Petrine Hammer som er faglig leder for data og integrasjon. De er to av Markedspartners fremste eksperter på data og datakvalitet, og de vil gi deg tips og råd som gjør ay du er godt rigget for fremtiden med AI og data. 

Det vil være mulig å stille spørsmål til foredragsholderne underveis.

Tid: Tirsdag 3. desember kl. 09.00 – 09.45

Pris: Gratis

Sted: Digitalt – ved din egen PC.

PS: Det blir sendt ut opptak til alle som melder seg på. Alt du trenger å gjøre er å fylle ut skjema nedenfor👇

 

Jenatte og The

Om foredragsholderene

Jeanette Stenseng er forretningsrådgiver i Markedspartner. Hun har jobbet med utvikling og optimalisering av CRM-system i mange år. Jeanette har også jobbet med implementering, integrasjon, forbedring av datakvalitet, kampanjeplanlegging, analyser/evaluering før og etter salgs- og markedsaktiviteter og gjennomføring av tilfredshetsundersøkelser og markedsundersøkelser. Thea Petrine Hammer er faglig leder for integrasjon og data i Markedspartner. Hun har hatt en nøkkelrolle i utviklingen av vår kompetanse og leveranseevne på integrasjoner. Med Thea som faglig leder har vi gått fra enkle integrasjoner til spesifikke behov leverer vi nå komplette dataplattformer med et helhetlig perspektiv på dataflyt gjennom hele systemporteføljen.  

Se opptaket gratis