13. februar 2025 kl. 09.00 - 14.30 inviterer vi til en gratis digital konferanse for deg som jobber med ledelse, digitalisering, kommunikasjon, markedsføring og salg. Her får du faglig påfyll og praktiske eksempler på verktøy og metoder som sikrer bedre kundereiser.
Kundereisedagen 2025 gir deg innsikt i:
- Hvordan analysere og forstå din kundereise.
- Praktiske metoder for å skape sømløse opplevelser på tvers av kanaler.
- Hvordan teknologi og data kan brukes for å gi kundene personlig tilpassede løsninger.
Kundereisedagen 2025
Årets foredragsholdere
Yngvar Ugland
Head of Emerging Business Technology, DNB Bank ASAHelene Zeylon
Digitalrådgiver, MarkedspartnerMaria Amelie
Jorunalist og CEO og Co-founder av Factiverse ASAmanda Björneskog
Solutions Engineer Pre-Sales, HubSpotKnut Arild sin AI-avatar
AI-agent og markedssjefSander Marthinsen
Digitalkonsulent, MarkedspartnerBirger Patrick
Leder for UX, MarkedspartnerHanne Kjeldstadli Hansen
Co-founder & Director of Sales & Customer Success, WittarioKnut Arild og Helene
Dagens programledereKundereisedagen 2025
Program
Introduksjon 🤩 🎁
Velkommen til Kundereisedagen 2025 med programledere Knut Arild og Helene fra markedsavdelingen i Markedspartner. Litt prat om dagens program og presentasjon av premien dere har mulighet til å vinne.AI-agentenes plass i kundereisene
Jeg vil snakke med et menneske! Dette er antakelig den aller mest brukte forespørselen chatboter har fått de siste årene. Hva skal til for at AI-chatbots faktisk oppleves som nyttig? Vi får besøk av en ekte AI-agent, som skal fortelle hvilke muligheter AI-agenter har i dag, hva de kan gjøre – og hva de kanskje ikke bør drive med.
Når ny teknologi snur kundereisene på hodet
Kunstig intelligens kan skape avstand, men det kan også bygge tillitt og oppleves personlig og nært. I dette foredraget får vi besøk av Yngvar Ugland, som leder DnB sin New Tech Lab samtidig som han forsker på kunstig intelligens og tillit. Ugland vil vise frem noe av det DnB eksperimenterer med for å skape seg ideer om hvordan fremtiden ser ut. Ikke ta det for gitt at du kommer til å møte kundene dine i nettleseren eller i en app i årene som kommer!
Yngvar Ugland, Head of Emerging Business Technology, DNB Bank ASA
PAUSE🤸🏻♂️
Vi tar en 10-minutters benstrekk.
Knytt kundene tettere til bedriften med eksklusivt medlemsinnhold
Kampen om å tiltrekke seg nye kunder fra organisk trafikk blir stadig tøffere. Derfor kan det være smart å knytte folk tettere til bedriften gjennom å tilby eksklusivt innhold for medlemmer. I denne sesjonen snakker Markedspartners digitalrådgiver Helene Zeylon om hvordan du kan bygge et «samfunn» rundt innholdet ditt, og viser eksempler på hvordan det kan gjøres i HubSpot.
Helene Zeylon, digitalrådgiver i Markedspartner
Digital tillit og fallgruver med kunstig intelligens
Hva gjør kunstig intelligens med vår tillitt til bedrifter og merkevarer? Forfatter og AI-gründer Maria Amelie vil i denne sesjonen dele konkrete eksempler på hvordan virksomheter kan bygge digital tillit. Du får også praktiske råd om hva du bør vurdere før du investerer i KI-løsninger for din bedrift. Dette foredraget er relevant for alle som jobber med kundekommunikasjon, teknologi eller digital strategi.
Maria Amelie, journalist og CEO og Co-founder av Factiverse AS
LUNSJ ☕️🍔
Vi tar en halvtimes lunsjpause. Vi sees igjen kl. 11.30! Det er fortsatt mange spennende foredrag igjen (og trekning av premie).
Fire prinsipper for å lykkes med AI - få bedre svar og økt verdi
Syns du det er utfordrende å forstå hvordan du lykkes med AI? Du har kanskje brukt ChatGPT og opplevd at den ikke forstår hva du trenger? Markedspartners digitalkonsulent Sander Marthinsen gir deg et mini AI-kurs hvor du blir kjent med fire enkle, men kraftfulle prinsipper for å lykkes med AI, får inspirasjon til gode bruksområder – og får grep om hvordan du får bedre svar. Uansett om du er nybegynner eller har brukt AI en stund vil dette foredraget gi deg nyttige tips og triks du kan ta i bruk med én gang.
Sander Marthinsen, digitalkonsulent i Markedspartner
Irriterende brukeropplevelser som ødelegger kundereisene
En uformell og ærlig titt på frustrerende øyeblikk fra virkeligheten. Markedspartners leder for UX, Birger Patrick, deler noen av sine erfaringer med irriterende brukeropplevelser og sviktende teknologi – og reflekterer litt rundt hvordan det kan ødelegge kundereisene.
Birger Patrick, leder for UX i Markedspartner
Spillbasert interaktivitet i kundereisene
Sliter du med å holde på kundenes oppmerksomhet gjennom hele kundereisen? Tradisjonelle metoder kan ofte bli kjedelige og gi lavt engasjement. Hanne Kjeldstadli Hansen fra Wittario viser hvordan spillbaserte opplevelser kan være løsningen. Gjennom engasjerende spill gjør du kundereisen mer spennende, øker engasjementet og skaper bedre opplevelser i viktige kontaktpunkter. Lær hvordan spill kan forvandle ordinær kundekontakt til minneverdige interaksjoner som gir resultater!
Hanne Kjeldsadli Hansen, Co-founder, Director of Sales & Customer Success i Wittario
PAUSE ✉️
10 minutters pause igjen. Du rekker å sjekke e-posten din og hente deg en kaffe. Sees snart!Bruk data smartere for å lykkes med salg
Jobber selgerne deres datadrevet, eller jobber de basert på erfaringer og intuisjon? Data står helt sentralt for å lykkes med salg i 2025, og de må deles på tvers av alle avdelinger. I dette foredraget vil Markedspartners salgssjef Lars Hansen si litt om viktigheten av data, og hvordan du bruker data smart for å lykkes i salgsprosessen.
Lars Hansen, salgssjef i Markedspartner
Øk produktiviteten med HubSpot sine AI-verktøy
Oppgaver som tidligere var vanskelig og svært tidkrevende har blitt mye enklere med AI. I dette foredraget får vi besøk av Amanda Björneskog fra HubSpot, som skal snakke litt om hva HubSpot tenker om mulighetene generativ AI gir til å øke produktiviteten og gjøre ting bedre og smartere.
Amanda Björneskog, Solutions Engineer Pre-Sales, HubSpot
Vil bli annonsert snart
Vi avslutter dagen med et spennende foredrag som veldig snart vil bli annonsertAvslutning🥇
Oppsummering og trekning av konkurransen.Meld deg på
Markedspartner er et digitalt konsulentselskap
Vi ble etablert i 1997 og teller i dag rundt 50 erfarne, dyktige og engasjerte konsulenter, som jobber sammen med kunder over hele landet, fra våre kontorer i Oslo og Sarpsborg.
Vi er et sammensveiset team med bakgrunn innen teknologi,strategi, kommunikasjon, markedsføring, ledelse, design, web og systemutvikling.