Gratis digital konferanse

Kundereisedagen 2025

Meld deg på gratis

13. februar 2025 kl. 09.00 - 14.30 inviterer vi til en gratis digital konferanse for deg som jobber med ledelse, digitalisering, kommunikasjon, markedsføring og salg. Her får du faglig påfyll og praktiske eksempler på verktøy og metoder som sikrer bedre kundereiser. 

I en tid hvor kundens forventninger stadig øker, kan en godt utformet kundereise være nøkkelen til å vinne i konkurransen og bygge sterke, lojale relasjoner. Kundereisen handler om hele opplevelsen en kunde har med bedriften din – fra første møte til etter kjøp. Å forstå og optimalisere kundereisen gir bedre kundeopplevelser, høyere kundetilfredshet og økt lønnsomhet. Det handler ikke bare om å møte forventningene, men om å overgå dem.
Artboard – 1

Kundereisedagen 2025 gir deg innsikt i:

  • Hvordan analysere og forstå din kundereise.
  • Praktiske metoder for å skape sømløse opplevelser på tvers av kanaler.
  • Hvordan teknologi og data kan brukes for å gi kundene personlig tilpassede løsninger. 
Meld deg på i dag!

Kundereisedagen 2025

Årets foredragsholdere

Yngvar Ugland

Yngvar Ugland

Head of Emerging Business Technology, DNB Bank ASA
Helene Z

Helene Zeylon

Digitalrådgiver, Markedspartner
Maria Amelie

Maria Amelie

Jorunalist og CEO og Co-founder av Factiverse AS
Amanda Bjorneskog

Amanda Björneskog

Solutions Engineer Pre-Sales, HubSpot
Knut Arild Vold

Knut Arild sin AI-avatar

AI-agent og markedssjef
Sander

Sander Marthinsen

Digitalkonsulent, Markedspartner
Birger Patrick

Birger Patrick

Leder for UX, Markedspartner
Hanne Kjeldstadli Hansen, Wittario

Hanne Kjeldstadli Hansen

Co-founder & Director of Sales & Customer Success, Wittario
Knut Arild og Helene

Knut Arild og Helene

Dagens programledere

Kundereisedagen 2025

Program

09.00 - 09.05

Introduksjon 🤩 🎁

Velkommen til Kundereisedagen 2025 med programledere Knut Arild og Helene fra markedsavdelingen i Markedspartner. Litt prat om dagens program og presentasjon av premien dere har mulighet til å vinne.  
09.05 - 09.20

AI-agentenes plass i kundereisene

Jeg vil snakke med et menneske! Dette er antakelig den aller mest brukte forespørselen chatboter har fått de siste årene. Hva skal til for at AI-chatbots faktisk oppleves som nyttig? Vi får besøk av en ekte AI-agent, som skal fortelle hvilke muligheter AI-agenter har i dag, hva de kan gjøre – og hva de kanskje ikke bør drive med.

09.20 - 09.50

Når ny teknologi snur kundereisene på hodet

Kunstig intelligens kan skape avstand, men det kan også bygge tillitt og oppleves personlig og nært. I dette foredraget får vi besøk av Yngvar Ugland, som leder DnB sin New Tech Lab samtidig som han forsker på kunstig intelligens og tillit. Ugland vil vise frem noe av det DnB eksperimenterer med for å skape seg ideer om hvordan fremtiden ser ut. Ikke ta det for gitt at du kommer til å møte kundene dine i nettleseren eller i en app i årene som kommer!

Yngvar Ugland, Head of Emerging Business Technology, DNB Bank ASA

 

09.50 - 10.00

PAUSE🤸🏻‍♂️

Vi tar en 10-minutters benstrekk. 

10.00 - 10.30

Knytt kundene tettere til bedriften med eksklusivt medlemsinnhold

Kampen om å tiltrekke seg nye kunder fra organisk trafikk blir stadig tøffere. Derfor kan det være smart å knytte folk tettere til bedriften gjennom å tilby eksklusivt innhold for medlemmer. I denne sesjonen snakker Markedspartners digitalrådgiver Helene Zeylon om hvordan du kan bygge et «samfunn» rundt innholdet ditt, og viser eksempler på hvordan det kan gjøres i HubSpot.

Helene Zeylon, digitalrådgiver i Markedspartner 

 

10.30 - 11.00

Digital tillit og fallgruver med kunstig intelligens

Hva gjør kunstig intelligens med vår tillitt til bedrifter og merkevarer? Forfatter og AI-gründer Maria Amelie vil i denne sesjonen dele konkrete eksempler på hvordan virksomheter kan bygge digital tillit. Du får også praktiske råd om hva du bør vurdere før du investerer i KI-løsninger for din bedrift. Dette foredraget er relevant for alle som jobber med kundekommunikasjon, teknologi eller digital strategi.

Maria Amelie, journalist og CEO og Co-founder av Factiverse AS 

 

11.00 - 11.30

LUNSJ ☕️🍔

Vi tar en halvtimes lunsjpause. Vi sees igjen kl. 11.30! Det er fortsatt mange spennende foredrag igjen (og trekning av premie). 

11.30 - 12.00

Fire prinsipper for å lykkes med AI - få bedre svar og økt verdi

Syns du det er utfordrende å forstå hvordan du lykkes med AI? Du har kanskje brukt ChatGPT og opplevd at den ikke forstår hva du trenger? Markedspartners digitalkonsulent Sander Marthinsen gir deg et mini AI-kurs hvor du blir kjent med fire enkle, men kraftfulle prinsipper for å lykkes med AI, får inspirasjon til gode bruksområder – og får grep om hvordan du får bedre svar. Uansett om du er nybegynner eller har brukt AI en stund vil dette foredraget gi deg nyttige tips og triks du kan ta i bruk med én gang.

Sander Marthinsen, digitalkonsulent i Markedspartner 

12.00 - 12.20

Irriterende brukeropplevelser som ødelegger kundereisene

En uformell og ærlig titt på frustrerende øyeblikk fra virkeligheten. Markedspartners leder for UX, Birger Patrick, deler noen av sine erfaringer med irriterende brukeropplevelser og sviktende teknologi – og reflekterer litt rundt hvordan det kan ødelegge kundereisene.   

Birger Patrick, leder for UX i Markedspartner 

12.20 - 12.50

Spillbasert interaktivitet i kundereisene

Sliter du med å holde på kundenes oppmerksomhet gjennom hele kundereisen? Tradisjonelle metoder kan ofte bli kjedelige og gi lavt engasjement. Hanne Kjeldstadli Hansen fra Wittario viser hvordan spillbaserte opplevelser kan være løsningen. Gjennom engasjerende spill gjør du kundereisen mer spennende, øker engasjementet og skaper bedre opplevelser i viktige kontaktpunkter. Lær hvordan spill kan forvandle ordinær kundekontakt til minneverdige interaksjoner som gir resultater!

Hanne Kjeldsadli Hansen, Co-founder, Director of Sales & Customer Success i Wittario

12.50 - 13.00

PAUSE ✉️

10 minutters pause igjen. Du rekker å sjekke e-posten din og hente deg en kaffe. Sees snart! 
13.00 - 13.30

Bruk data smartere for å lykkes med salg

Jobber selgerne deres datadrevet, eller jobber de basert på erfaringer og intuisjon? Data står helt sentralt for å lykkes med salg i 2025, og de må deles på tvers av alle avdelinger. I dette foredraget vil Markedspartners salgssjef Lars Hansen si litt om viktigheten av data, og hvordan du bruker data smart for å lykkes i salgsprosessen.

Lars Hansen, salgssjef i Markedspartner

13.30 - 14.00

Øk produktiviteten med HubSpot sine AI-verktøy

Oppgaver som tidligere var vanskelig og svært tidkrevende har blitt mye enklere med AI. I dette foredraget får vi besøk av Amanda Björneskog fra HubSpot, som skal snakke litt om hva HubSpot tenker om mulighetene generativ AI gir til å øke produktiviteten og gjøre ting bedre og smartere.

Amanda Björneskog, Solutions Engineer Pre-Sales, HubSpot

14.00 - 14.25

Vil bli annonsert snart

Vi avslutter dagen med et spennende foredrag som veldig snart vil bli annonsert
14.25-14.30

Avslutning🥇

Oppsummering og trekning av konkurransen. 

Meld deg på

Markedspartner er et digitalt konsulentselskap

Vi ble etablert i 1997 og teller i dag rundt 50 erfarne, dyktige og engasjerte konsulenter, som jobber sammen med kunder over hele landet, fra våre kontorer i Oslo og Sarpsborg.

Vi er et sammensveiset team med bakgrunn innen teknologi,strategi, kommunikasjon, markedsføring, ledelse, design, web og systemutvikling.