8. februar 2024 kl. 09.00 - 13.30 inviterer vi til en gratis digital konferanse for deg som jobber med ledelse, digitalisering, kommunikasjon, markedsføring og salg. Her får du faglig påfyll og praktiske eksempler på verktøy og metoder som sikrer bedre kundereiser.
Kundereisedagen 2024
Foredragsholdere
Heidrun Reigstad Tveit
CMO i Frydenbø BilKen Leren
CTO i MarkedspartnerMarcus Moberg
Digitalkonsulent i MarkedspartnerChristian Kamhaug
Communications Manager i WoltTove Eggen
Leder for innhold og kommunikasjon MarkedspartnerDaniela Dahle
Innholdsprodusent i MarkedspartnerJay Schwedelson
Internasjonal foredragsholder og ekspert på e-postmarkedsføringJeanette Stenseng
Forretningsrådgiver, MarkedspartnerCecilie Dybdahl Birkeland
Senior kommunikasjonsrådgiver, BateLars Istre
Head of brand & marketing, VippsKnut Arild og Helene
Dagens programledereKundereisedagen 2024
Program
Velkommen med programledere Helene Nissen Woie og Knut Arild Vold
Generativ AI endrer kjøpsreisene fundamentalt – er du med på reisen?
Frydenbø Bil har som det første selskapet i Norge tatt i bruk generativ AI i kjøpsreisene sine, for å hjelpe kundene sine med å velge riktig bruktbil. I dette foredraget vil Heidrun Reigstad Tveit i Frydenbø Bil og Ken Leren fra Markedspartner fortelle historien om hvordan denne tjenesten kom til, og snakke om hvordan de tror generativ AI vil revolusjonere kjøpsreisene i tiden som kommer.
Heidrun Reigstad Tveit, CMO i Frydenbø Bil og Ken Leren, CTO i Markedspartner
AI-verktøyene som gjør deg mer effektiv i jobben
Riktig bruk av AI-verktøy kan gjøre arbeidet langt mer effektivt, for oss som jobber med ulike deler av kundereisen. I dette foredraget vil Markedspartners digitalkonsulent Marcus Moberg vise eksempler på verktøy som kan hjelpe deg å gjøre jobben bedre og mer effektivt – og forhåpentligvis vil du få se noen bruksområder du ikke har tenkt på før.
Marcus Moberg, digitalkonsulent i Markedspartner
PAUSE
Vi tar en liten pause. Hent deg en kaffekopp så sees vi snart ☕Slik samler Bate data for å forbedre kundereisene
For å lykkes med gode kundereiser, er data fra alle de kundenære prosessene helt avgjørende. I dette foredraget får du høre hvordan Rogalands største boligbyggelag har samlet data fra ulike deler av sine kundereiser, og hva de ønsker å oppnå med det. Du vil også lære litt om hvordan du bruker data for å forbedre kundereisene dine.
Cecilie Birkeland, senior kommunikasjonsrådgiver i Bate og Jeanette Stenseng, forretningsrådgiver i Markedspartner
Wolt – med en besettelse for gode kundeopplevelser
Wolt er best kjent for å levere mat hjem på døra i 30 norske byer, men har satt seg som mål å bli en plattform hvor du kan bestille «alt» levert hjem på mindre enn en time. I dette foredraget vil Christian Kamhaug i Wolt fortelle om deres besettelse for gode kundeopplevelser, og dele gode og mindre gode erfaringer de har gjort seg i sitt arbeid med å skaffe og beholde kunder.
Christian Kamhaug, Communications Manager, Wolt
LUNSJ
Vi tar en halvtimes lunsj. Lag deg litt god mat så sees vi snart for mer faglig påfyll.Veien til vekst gjennom å forstå den sterke merkevarens svake sider
Vi får besøk av Lars Istre fra Vipps, som vil fortelle hvordan de har jobbet med endringer i markedsarbeidet, noe som blant annet førte til at de ble kåret til åres markedsfører i fjor. Foredraget vil handle om viktigheten av å prioritere, bruke flere av verktøyene i verktøykassen – og ikke minst tørre å pirke borti svakhetene til din merkevare.
Lars Istre, Head of brand & marketing i Vipps
Dette må du tenke på for at din innholdsstrategi for 2024 skal ha god effekt
Når du skal lage en innholdsstrategi som skal ha god effekt, er det viktig å tenke på hele kundereisen. I dette foredraget vil Tove Eggen snakke om hvordan du jobber med alt fra strategi, analyse og produksjon til justering, oppdatering og forvaltning av innholdet du produserer.
Tove Eggen, leder for innhold og kommunikasjon i Markedspartner
Ikke la cringe språkbruk hindre deg i å connecte med kundene dine!
Har du tenkt over hvordan engelske eller engelskinspirerte ord og uttrykk oppfattes av ulike målgrupper? Er det egentlig lurt å inkludere engelsk – eller burde du la være? I dette foredraget vil innholdsprodusent Daniela Dahle snakke om hvor viktig språket du bruker er for å unngå friksjon i kundereisene dine. Hun tar selvfølgelig med noen morsomme eksempler.
Daniela Dahle, innholdsprodusent i Markedspartner
PAUSE
Etter pausen skal Jay Schwedelson snakke om hvordan du kan utforme e-poster som blir åpnet, lest og klikket på. Det vil du ikke gå glipp av!Bruk e-post effektivt gjennom hele kundereisen
E-post er fortsatt et viktig verktøy for å nå ut til kundene i de fleste kundereiser, og hvordan du utformer e-postene er helt avgjørende for at de blir åpnet, lest og klikket i. Vi avslutter Kundereisedagen 2024 med et foredrag fra en av verdens fremste eksperter på e-postmarkedsføring, som vil gi deg tipsene du trenger for å få enda mer ut av e-postene du sender ut.
Jay Schwedelson, internasjonal foredragsholder og ekspert på e-postmarkedsføring
Oppsummering
Vi oppsummerer dagen og trekker vinnere av dagens konkurranse!Se opptaket
Markedspartner er et digitalt markedsføringsbyrå
Vi ble etablert i 1997 og teller i dag 46 erfarne, dyktige og engasjerte medarbeidere, som jobber sammen med kunder over hele landet, fra våre kontorer i Oslo og Sarpsborg.
Vi er et sammensveiset team med bakgrunn innen markedsføring, ledelse, kommunikasjon, design, web og/eller systemutvikling, som i mange tilfeller fungerer som en outsourcet markedsavdeling for våre kunder.