
24. mars 2022, klokken 10:00 - 14:15
KUNDEREISEDAGEN ER OVER FOR DENNE GANG
Velkommen til gratis halvdagswebinar for ledere, markedsførere og selgere! Her får dere faglig påfyll og praktiske eksempler på verktøy og metoder som sikrer bedre kundereiser. Hvis du gikk glipp av dagen kan du se opptaket her!
Målet med Kundereisedagen er at du som deltar sitter igjen med reell kunnskap, innsikt og motivasjon til å ta tak i kjente og ukjente utfordringer rundt egne kundereiser.
Foredragsholdere

Eirik Norman Hansen

Anne Mørk-Løwengreen

Kjetil Sundby

Linda Jensen

Lars Hansen

Tommy Thovsland

Umair M. Imam

Marianne Gjessing

Stig Hammer

Ragnhild Halvorsrud

Tove Eggen
-2.jpg)
Harald Zwart
Program
10.00 - 10.15
Åpning av webinar med introduksjon
Dagens programledere: Anne Mørk-Løwengreen & Eirik Norman Hansen
10.15 - 10.45
CRM før og nå - hva har forandret seg?
Vi får høre mer om hvorfor R8 Property valgte å erstatte et fungerende CRM-system med et annet
Tommy Thovsland, COO, R8 Property i samtale med Salgssjef Lars Hansen, MarkedsPartner
10.45 - 11.15
Hvordan Ruter forbedret kundeopplevelsen OG hverdagen i kundesenteret med hjelp av AI og maskinlæring
Umair M. Imam, Head of AI, Ruter AS & Universitetslektor Oslo Met
11.15 - 11.25
Pause
Vi holder det gående fra studio, men ta gjerne en pause ☕
11.25 - 12.00
Salgsprosesser tilpasset ulike markeder og segmenter
Stig Hammer, Leder forretningsrådgivning, MarkedsPartner
12.00 - 12.30
Lunsj - vi blir med deg fra studio 🍲
Ta deg en pause men følg gjerne med på vår prat med filmregissør Harald Zwart 🎬. Det blir også konkurranse med fine premier!
12.35 - 12.55
Datafangst, det viktigste kapitlet i datastrategien din
Kunsten å samle riktige data, som du faktisk får bruk for, uten å plage kundene dine
Marianne Gjessing, Journalist, Digi.no
12.55 - 13.30
Bedre bedriftsdata i ditt CRM - Hvordan starter du og hva kan du oppnå med bedre data?
En praktisk tilnærming til hvordan du kan sikre at din kundedata gir deg en mer effektiv hverdag, vekstmuligheter og riktig timing for kontakt. Her får du forklart hva som er første steg til bedre data og hvordan du kan utnytte dataen i HubSpot.
Linda Jensen, CCO, Enin.ai
13.30 - 13.50
Hva sier forskningen om kundereiser og kundeopplevelse?
En samtale med kundereisepioner og seniorforsker Ragnhild Halvorsrud fra SINTEF Digital
Tove Eggen, Rådgiver for kommunikasjon og innhold, MarkedsPartner
13.50 - 14.10
Hvordan Porterbuddy tenker kundereiser
Data som et konkurransefortrinn
Kjetil Sundby, Key Account Manager, Porterbuddy
14.10 - 14.15
Oppsummering fra studio
Anne Mørk-Løwengreen & Eirik Norman Hansen
Sponset: Delta og vinn prisvinnende trådløse hodetelefoner fra Komplett Bedrift!
Komplett Bedrift er en B2B forhandler som selger IT og elektronikk-utstyr til deg på privaten, og til offentlige virksomheter i Norge. De er en del av Komplett Group som består av 17 nettbutikker, har 1.8 millioner kunder og 800 ansatte. Vi er så heldige som har fått med oss Komplett Bedrift på reisen denne dagen, og de vet hvor viktig det er med et god støydemping når vi skal tilpasse oss en arbeidsdag på kontoret igjen! Derfor stiller de med en super gevinst til vår konkurranse (som du vil få vite mer om i første pausen) 24. mars men vi kan avsløre at hodetelefonene omtales som "Den nye kongen av støydemping" i en test utført av Lyd & Bilde. Dette betyr at du må melde deg på Kundereisedagen og delta i vår konkurranse underveis for å kunne vinne disse supre hodetelefonene. Vi takker Komplett Bedrift for en utrolig flott gevinst, og håper at DU er den som stikker av med premien! Bli med!


Bedrifter som har fulgt med i timen har jobbet målrettet med sine kundereiser en god stund. Dette for å få oversikt over kritiske kontaktpunkter og for å fjerne friksjoner så godt det lar seg gjøre. Men hvordan tar vi det neste skrittet – fra å være bevisste på de eksisterende øyeblikkene i kundereisene våre, til å kunne forutse hvordan disse vil utvikle seg? Vi tror det handler om data – om hvordan og hvilken data bedriften henter inn, på tvers av de kundenære prosessene.
MarkedsPartner er et digitalt markedsføringsbyrå
Vi ble etablert i 1997 og teller i dag over 40 erfarne, dyktige og engasjerte medarbeidere, som jobber sammen med kunder over hele landet, fra våre kontorer i Oslo og Sarpsborg.
Vi er et sammensveiset team med bakgrunn innen markedsføring, ledelse, kommunikasjon, design, web og/eller systemutvikling, som løser mange forskjellige oppgaver for våre kunder. MarkedsPartner er deleid av Story House Egmont.