MarkedsPartner

Kundereisedagen 2021 er over

 

Takk til alle som deltok!

For 7. år på rad arrangerte vi heldagskonferansen for
ledere, markedsførere og selgere som ønsker faglig påfyll og praktiske eksempler
på verktøy og metoder som sikrer bedre kundereiser.
Målet med Kundereisedagen er at du som deltar sitter igjen med reell kunnskap, innsikt og motivasjon til å ta tak i kjente og ukjente utfordringer rundt egne kundereiser.

Foredragsholdere

Siri_Børsum_Huawei_svart_hvit
Siri Børsum 
Global VP Finance Vertical Eco-development & Partnerships, Huawei
HAakon (002)
Haakon Mølster
Leder Markedsføring,
Story House Egmont
Kristin_egmont_story_house
Kristin Bjørshol 
Kundereiseansvarlig,
Story House Egmont
Morten_Froid
Morten Frøid 
Markedsdirektør,
Norsk Gjenvinning AS
Tale_skjolsvik
Tale Skjølsvik 
Professor ved Institutt for Informasjonsteknologi ved OsloMet
Oddbjorn_Hatloy_AAKP
Oddbjørn Hatløy 
Head of marketing, Senior Advisor, Prosessleder ÅKP Idélab, ÅKP
Jorunn_Øyna_svart_hvit
Jorunn Øyna
Direktør Digitale Kundetjenester,
OBOS
Øyvind_Stokstad_Avonova_Solutions
Øyvind Stokstad
Daglig leder,
Avonova Solutions
Stig_Hammer_MarkedsPartner_svart_hvit
Stig Hammer 
Faglig leder forretningsrådgivning, MarkedsPartner
Magne_Henriksen_MarkedsPartner_svart_hvit
Magne Henriksen
Leder for innholdsmarkedsføring, MarkedsPartner
Lars_Hansen_MarkedsPartner_svart_hvit
Lars Hansen 
Salgssjef,
MarkedsPartner
Hans_Viken_Sunde_svart_hvit
Hans Viken Sunde 
Senior forretningsrådgiver, MarkedsPartner
Lars Gustavsen - Ulstein Group AS

Lars Gustavsen
Marketing & Communication Consultant i Ulstein Group ASA

Program

09:00
Åpning av Kundereisedagen 
Siri Børsum

09:15

Digitalisering av salgsprosessen og vekstkartet for salg
- Er salgsprosessen din tilpasset en virkelighet med digitale kundereiser?
- Hvordan utnytte hjelpende innhold til å starte og akselerere salgsprosessen
- Modellering og oppfølging av salgsprosesser
- Gjennomgang av MarkedsPartners vekstkart for salg

Stig Hammer & Lars Hansen, MarkedsPartner

10:00

Egmont Story House - we bring stories to life
- Kundereisen – the never ending story …..
- Fra volum og opplagsveksts til fokus på lønnsomhet og kundelojalitet


Haakon Mølster  & Kristin Bjørshol, Egmont Story House

10 minutter

Pause
Fyll på kaffekoppen og sjekk mailboksen, før vi begynner på igjen 

10:40

Kundecase: Hvordan jobber Avonova Solutions & Norsk Gjenvinning med kundereiser
- Norsk Gjenvinning og Avonova er begge store, norske virksomheter med hovedfokus på B2B. De arbeider begge målrettet med digitalisering av kundereiser med HubSpot som et viktig verktøy, og med MarkedsPartner som en viktig samarbeidspartner. Likevel har de hatt ulike innganger til sine endringsprosesser, og ulike erfaringer underveis. Nå deler de noen av sine erfaringer i samtale med Stig Hammer i MarkedsPartner.


Øyvind Stokstad, Avonova Solutions og Morten Frøid, Norsk Gjenvinning i samtale med Stig Hammer, MarkedsPartner

30 minutter

Lunsjpause
Fyll på kaffekoppen og sjekk mailboksen, før vi begynner på igjen 

11:50

Innhold gjennom kundereisen
Magne Henriksen, MarkedsPartner

12:25

Fra sjokkdigitalisering til langsiktig verdiskapning:
Hva blir nøkkeltemaer i 2021?

- Fra fysisk til digitalt arbeid - hva nå?
- Hvordan tenke relasjonssalg i en digital og hybrid fremtid?
- Hva krever ledelse anno 202x? 

Tale Skjølsvik, Institutt for Informasjonsteknologi ved OsloMet

10 minutter

Pause
Fyll på kaffekoppen og sjekk mailboksen, før vi begynner på igjen 

13:00

OBOS erfaringer med digitalisering av kundereisene
Jorunn Øyna, OBOS

13:25

Kundecase: Digitalisering av kundereiser med Ulstein og ÅKP

- Hvordan jobber man med digitalisering av kundereiser i en stor og tradisjonsrik bedrift som Ulstein? Og kan man egentlig selge cruiseskip på nett?


Oddbjørn Hatløy, ÅKP & Lars Gustavsen, Ulstein Group i samtale med Hans Viken Sunde, MarkedsPartner

13:50

Oppsummering og avslutning fra studio
Siri Børsum

Fyll ut skjemaet for å melde deg på (NB: Det er helt gratis og alle som melder seg på vil motta opptak i etterkant):