Inbound-dagen 2019
Inbound-dagen 2019

HVA ER Inbound-
dagen?

Inbound-dagen er en årlig konferanse for deg som ønsker å oppdatere deg på det siste viktige innen digital markedsføring og salg. Lær fra de beste innen sine felt, knytt nye relasjoner og få innblikk i spennende casestudier fra norske selskaper som har implementert inbound-metoden i sin salgs- og markedsstrategi. 

Arrangeres for 5. år på rad, i Sonia Henies Ballsal på Radisson Blu Plaza Hotel, den 13. mars 2019. 

PrograM


SPOR A Markedsføring      SPOR B Salg og ledelse

 

 

PROGRAM


SPOR A

Marketing

SPOR B

Salg, ledelse og ecommerce

 

 

08:00

Registrering, kaffe og mingling

Radisson Blu Plaza Hotel, Sonia Henies Ballsal


08:30

Åpning av konferansen: «Rikets tilstand» for digitalisering av markedsføring og salg og innledning av konferansier 

Åpning av Erlend Førsund og Anneli Setalo, MarkedsPartner.
Innledning av konferansier, Eva-Charlotte Stenset

 

08:50

Keynote: Inbound marketing; Fordi kunden din fortjener (krever) det!

Hans-Petter Nygård-Hansen, podcastvert og kommunikasjonsrådgiver

 

09:35

Pause m/forfriskninger


09:45SPOR A

Video Killed The Cold Call: How Blending Inbound and Outbound Techniques Created Better Connection, And Less Annoyed People

Casper Noreen Frid, TwentyThree 

 

09:45SPOR B

En introduksjon til INBOUND som filosofi og metode

Jonas Bjørnstad, MarkedsPartner 


10:10SPOR A

Seven Super Human Moves To Build An Audience That Is Truly Yours

Mark Masters, Forfatter av «The Content Revolution»

 

10:10SPOR B

Slik bruker du data for å drive smartere markedsføring

Sara Larsen, Vainu  

10:55

Pause m/forfriskninger

 

11:05SPOR A

6 LinkedIn-tips for B2B-markedsførere

Tina Rødahl, LinkedIn


11:05SPOR B

Den moderne salgsdirektørens verktøykasse for en mer effektiv salgsorganisasjon 

Lars Hansen, MarkedsPartner


11:30SPOR A

Conversion Rate Optimization: Building an Experimental Organization

Marianne Stjernvall, TUI


11:30SPOR B

Den «multi-hybride» selgeren: Hvilken profil har fremtidens selgere?  

Jan K. Baumann, Høyskolen Kristiania


11:55

Lunsj

 

12:55SPOR A

Slik bruker du data for å drive smartere salg

Sara Larsen, Vainu

 

 12:55SPOR B

When It Comes To Sales Enablement Are You Going To Borrow Or Are You Going To Build?

Mark Masters, ID Group 

 

13:20SPOR A

Foredrag av Facebook sin Norges-sjef

Rune Paulseth, Facebook

13:20SPOR B

Hvordan lykkes bedre med CRM? 

Tore Berntsen, MarkedsPartner

 

13:45

Pause m/forfriskninger


13:55

Keynote: How the Flywheel Will Kill Your Marketing and Sales Funnel

Susanne Rönnqvist Ahmadi, HubSpot

 

14:40

Pause m/forfriskninger


14:50

Live-intervju på scenen: Fire bedrifters erfaringer med inbound

Morten Svensen (Assa Abloy), Beate Hagland (VB), Stine Solheim Tikkanen (Hallingplast) og David Aleksandersen (Dataton) svarer på spørsmål fra salen og fra ordstyrer Magne Henriksen (MarkedsPartner).

 

15:35

Pause m/forfriskninger


15:45

Paneldebatt: Eie eller leie? Hvor og hvordan får du oppmerksomhet i markedet?

Hvor bør man legge markedsføringskronene? I annonser eller eget innhold i egne kanaler? Even Westerveld fra DNB, Britt Skjeppestad fra Mediacom, Rune Paulseth fra Facebook og Stig Hammer fra MarkedsPartner stiller til en spennende debatt ledet av Eva-Charlotte Stenset, med mulighet for spørsmål fra salen.


16:15

Avslutning

Eva-Charlotte Stenset

disse får du se På scenen

BEKREFTEDE FOREDRAGS-
HOLDERE

Rune Paulseth, Facebook BW 200x200 round

/Rune Paulseth

Country Director

Facebook

Sara Larsen

/Sara Larsen

Head of Business Development

Vainu

Hans-Petter Nygård-Hansen BW 200x200 round

/Hans-Petter
Nygård-Hansen

Kommunikasjons-
rådgiver og podcastvert

Eva-Charlotte-Stenset

/Eva-Charlotte Stenset

Kommunikasjonsrådgiver og konferansier

Mark Masters, ID Group BW 200x200 round

/Mark Masters

Managing Director

ID Group

Susanne Rönnqvist Ahmadi, HubSpot BW 200x200 round

/Susanne Rönnqvist
Ahmadi

VP International Marketing

HubSpot

Even Westerveld - DNB

/Even Westerveld

Informasjonsdirektør

DNB

Tina Rødahl - LinkedIn ID19 200px

/Tina Rødahl

Head of LinkedIn Partnership Norway

LinkedIn

Britt Skjeppestad

/Britt Skjeppestad

CEO

Mediacom

Magne Henriksen ID19

/Magne Henriksen

Leder for innholdsmarkedsføring

MarkedsPartner

Marianne Stjernvall

/Marianne Stjernvall

Nordic CRO Manager

TUI

Jan Kaare Baumann

/Jan K. Baumann

Høyskolelektor

Høyskolen Kristiania

Morten Svensen - Assa Abloy

/Morten Svensen

Marketing and Communication Manager

ASSA ABLOY Opening Solutions Norway

Stine Solheim Tikkanen

/Stine Solheim Tikkanen

Markedskoordinator

Hallingplast

Stig_IMG_8904

/Stig Hammer

Daglig leder og 
leder forretningsrådgivning

MarkedsPartner

David Aleksandersen - Dataton

/David Aleksandersen

Marketing Manager

Dataton

Tore_MG_5615

/Tore Berntsen

Senior forretningsrådgiver

MarkedsPartner

Lars Hansen

/Lars Hansen

Salgs- og markedssjef

MarkedsPartner

Casper Noreen Friid, Video Marketing Strategist, TwentyThree

/Casper Noreen Frid

Video Marketing Strategist

TwentyThree Enterprise

Jonas Bjørnstad

/Jonas O. Bjørnstad

Chief Operating Officer

MarkedsPartner

Anders Hoff

/Anders Hoff

Senior inbound marketing-konsulent

MarkedsPartner

Anneli Setalo

/Anneli Setalo

Digitalmarkedsfører og redaktør

MarkedsPartner

Erlend Førsund

/Erlend Førsund

Markedssjef og innholdsrådgiver

MarkedsPartner

Beate Hagland

/Beate Hagland

Markedskoordinator

Varme & Bad

Inbounddagen2018

Konkrete takeaways på hvert eneste foredrag

Vi har samlet foredragsholdere som er eksperter innen sine felt, både fra inn- og utland. Du vil få en unik mulighet til å oppdatere deg på beste praksis innen digital markedsføring og salg, og få innblikk i hvilke teknologier og strategier det er viktig å implementere fremover. Din garanti fra oss er at hvert eneste foredrag skal inneholde minst tre konkrete takeaways, så du kan operasjonalisere kunnskapen i eget foretak.

Inbounddagen2018

Konkrete takeaways på hvert eneste foredrag

Vi har samlet foredragsholdere som er eksperter innen sine felt, både fra inn- og utland. Du vil få en unik mulighet til å oppdatere deg på beste praksis innen digital markedsføring og salg, og få innblikk i hvilke teknologier og strategier det er viktig å implementere fremover. Din garanti fra oss er at hvert eneste foredrag skal inneholde minst tre konkrete takeaways, så du kan operasjonalisere kunnskapen i eget foretak.

Inbounddagen2018

Konkrete takeaways på hvert eneste foredrag

Vi har samlet foredragsholdere som er eksperter innen sine felt, både fra inn- og utland. Du vil få en unik mulighet til å oppdatere deg på beste praksis innen digital markedsføring og salg, og få innblikk i hvilke teknologier og strategier det er viktig å implementere fremover. Din garanti fra oss er at hvert eneste foredrag skal inneholde minst tre konkrete takeaways, så du kan operasjonalisere kunnskapen i eget foretak.

Velg sesjoner fra to parallelle spor

For å gjøre konferansen mest mulig relevant for deg gir vi deg muligheten til å velge mellom to parallelle spor med spissede presentasjoner mellom keynote-foredragene: Markedsføring i sal A, salg og ledelse i sal B. Hver sesjon vil gi deg konkrete tips du kan ta med deg hjem og implementere i din egen virksomhet.

Inbounddagen2018

Velg sesjoner fra to parallelle spor

For å gjøre konferansen mest mulig relevant for deg gir vi deg muligheten til å velge mellom to parallelle spor med spissede presentasjoner mellom keynote-foredragene: Markedsføring i sal A, salg og ledelse i sal B. Hver sesjon vil gi deg konkrete tips du kan ta med deg hjem og implementere i din egen virksomhet.

Inbounddagen2018
Inbounddagen2018

Velg sesjoner fra to parallelle spor

For å gjøre konferansen mest mulig relevant for deg gir vi deg muligheten til å velge mellom to parallelle spor med spissede presentasjoner mellom keynote-foredragene: Markedsføring i sal A, salg og ledelse i sal B. Hver sesjon vil gi deg konkrete tips du kan ta med deg hjem og implementere i din egen virksomhet.

Inbounddagen2018

Utvid ditt profesjonelle nettverk

På konferansen vil du treffe mange markedsdirektører, salgsdirektører, toppledere, selgere og operative markedsførere. Benytt anledningen til å knytte nye relasjoner og utveksle erfaringer. Noen av deltagerne har i flere år jobbet etter inbound-metoden med gode resultater, noen er nysgjerrige på temaet, mens andre er i etableringsfasen. 

Inbounddagen2018

Utvid ditt profesjonelle nettverk

På konferansen vil du treffe mange markedsdirektører, salgsdirektører, toppledere, selgere og operative markedsførere. Benytt anledningen til å knytte nye relasjoner og utveksle erfaringer. Noen av deltagerne har i flere år jobbet etter inbound-metoden med gode resultater, noen er nysgjerrige på temaet, mens andre er i etableringsfasen.

Inbounddagen2018

Utvid ditt profesjonelle nettverk

På konferansen vil du treffe mange markedsdirektører, salgsdirektører, toppledere, selgere og operative markedsførere. Benytt anledningen til å knytte nye relasjoner og utveksle erfaringer. Noen av deltagerne har i flere år jobbet etter inbound-metoden med gode resultater, noen er nysgjerrige på temaet, mens andre er i etableringsfasen.

MELD DEG PÅ NÅ 


Meld deg på i dag til kr 3 995,- per deltager. 

*Påmelding er bindende, men du kan fritt endre navn på deltaker om det skulle bli behov.