Inbound Marketing-dagen 2024 er ferdig for denne gang

Se opptaket

Bli med på en gratis digital konferanse fullspekket med faglig innhold, inspirasjon og konkurranser 17. oktober 2024! Inbound marketing-dagen er spesielt rettet mot deg som er CMO eller markedssjef, men alle som er interessert i bedriftens kundevekst og generativ AI bør finne noe av interesse her.

Dagens program

09.00 - 09.05

Velkommen til Inbound Marketing-dagen 2024

Introduksjon med dagens programledere Helene og Sandra. Si hei til de andre deltagerne i chatten, ta en nærmere titt på dagens program og se hva dagens fine premier blir. 

09.05 - 09.45

Hvordan generativ AI vil endre markedsføring – og ikke bare på innholdssiden

Stadig flere bruker generativ AI når de skal hente informasjon eller løse oppgaver på nettet. Det betyr sannsynligvis at færre vil besøke nettsidene våre direkte. Det påvirker hvordan vi som eier og driver nettsider må jobbe for å nå kunder. Noen oppgaver blir mindre viktige enn før, og andre blir kritisk viktige. Vi starter dagen med et tema som vi tror vil være nyttig for alle beslutningstakere innen markedsføring.

Stig Hammer, leder for forretningsrådgivning i Markedspartner og Ken Leren CTO i Markedspartner

09.45 - 10.00

Live demo av AI-chatbot

Stig og Ken kommer i studio for å vise hvordan man enkelt og raskt kan sette opp en fungerende AI-chatbot på hjemmesiden sin! 🤖💡
10.00 - 10.20

AI-Drevet Markedsføring: Neste generasjons Inbound

Hvordan bør bedriftens innholdsstrategi se ut nå som vi står midt i en generativ AI-revolusjon? Tove Eggen, leder for innhold og kommunikasjon i Markedspartner, tar oss gjennom noen av de transformative effektene AI har på SEO og søk, samt hvordan generativ AI ikke bare vil endre inbound marketing-strategien fundamentalt — men også styrke den.

Tove Eggen, leder for innhold og kommunikasjon i Markedspartner

10.20-10.30

Pause 🎡

Vi tar en ti minutters benstrekk. Eller du kan sjekke mailen din hvis du vil! Men husk å komme tilbake til neste foredrag!
10.30 - 10.55

Markedsføring anno 2024: Fra virvar til verdi. Fra uttrykk til inntrykk.

Hvordan tiltrekke seg kunder i 2024? Hvordan skape en merkevare som ikke forstyrrer, men som hjelper? Cathrine mener vinnerne i dagens og fremtidens markeder er de som kjenner kundene sine best.

Cathrine Moksnes, Foredragsholder, Merkevarebygger og Trendkurator. 

10.55 - 11.30

Praktiske AI-verktøy som forenkler og forbedrer inbound marketing

Det er ikke lett å holde seg oppdatert på alle de nyttige og morsomme verktøyene som nå er tilgjengelig, og som gjør det både enklere og gøyere å jobbe med markedsføring. I denne sesjonen vil Marcus Moberg vise frem noen av de verktøyene du burde sjekke ut. 

Marcus Moberg, digitalkonsulent i Markedspartner

11.30-12.00

Lunsj 🥪

Vi setter av en halvtime så du skal få tid til å nyte lunsjen din før vi går i gang med mer faglig innhold. 

12.00 - 12.30

AI-revolusjonen skjer nå, den skjer raskt og er tilgjengelig for deg

Kunstig intelligens er en like stor endring som hjulet og ilden - og du må henge med nå! I dette foredraget vil Silvija Seres  snakke om hva AI er, hva det ikke er, og hvordan du kan bruke det til å redefinere din egen jobb og din bedrifts strategi og posisjon. 

Silvjia Seres, gründer av TechnoRocks  - matematiker, teknologiinvestor og styremedlem i flere store selskaper.

12.30-12.45

AI-assistenten som hjelper kundene hele døgnet

Økononmisystemet Tripletex vokser kraftig. For å sikre at alle kunder får god hjelp og samtidig skalere raskt uten å måtte ansette mange nye på support, har de utviklet en AI-assistent som nå tar seg av mer enn halvparten av alle kundehenvendelser. I dette foredraget vil vi få høre hvilke muligheter AI skaper, hvordan AI-assistenten til Tripletex fungerer, hva som er de foreløpige resultatene og hvordan de ser for seg veien videre.

Christian Hammer, Product Manager i Tripletex

12.45 - 12.55

Pause 🍿

Vi tar en siste liten pause før vi kjører i gang med dagens to siste foredrag. Hent deg litt popcorn (eller en kaffe), så er vi snart tilbake igjen. 
12.55 - 13.10

Selvfølgelig kan du bruke ChatGPT til tekstproduksjon

Kan ChatGPT virkelig skape verdi og hjelpe deg med tekstproduksjon? Absolutt! Med riktig input kan ChatGPT lage tilpassede tekster som inspirerer, informerer og effektiviserer arbeidsflyten din. Fortsatt skeptisk? Hemmeligheten ligger i hvordan du bruker det.  

Hanne Sophie Helland, Innholdsprodusent i Markedspartner

13.10-13.30

Slik lykkes du med video og webinarer i markedsføringen

Du har nok hørt det før, men video blir bare viktigere og viktigere i markedsføringen. Vi avslutter dagen med å snakke om de ulike videoformatene, hvordan de fungerer og hvordan du skal lykkes med å hente nye kunder ved å bruke mer videoinnhold. 

Knut Arild Vold, Markedssjef i Markedspartner

Disse møter du på Inbound Marketing-dagen 2024

Stig Hammer

Stig Hammer

Faglig leder for forretningsutvikling, Markedspartner
Silvija Seres

Silvija Seres

Founder @ TechnoRocks
Ken Leren

Ken Leren

CTO i Markedspartner
Knut Arild Vold

Knut Arild Vold

Markedssjef, Markedspartner
Christian Hammer

Christian Hammer

Product Manager - Tripletex AS
Hanne Sophie Helland

Hanne Sophie Helland

Innholdsprodusent, Markedspartner
Marcus Moberg

Marcus Moberg

Digitalkonsulent, Markedspartner
Cathrine

Cathrine Moksnes

Foredragsholder, merkevarebygger og trendkurator. 
Tove

Tove Eggen

Leder for kommunikasjon og innhold, Markedspartner
Sandra 4_

Sandra Benrud

Programleder
Helene Nisse Woie

Helene Nissen Woie

Programleder

Fp tilgang til opptaket av Inbound Marketing-dagen 2024

Markedspartner er et digitalt konsulentselskap

Vi ble etablert i 1997 og teller i dag 46 erfarne, dyktige og engasjerte medarbeidere, som jobber sammen med kunder over hele landet, fra våre kontorer i Oslo og Sarpsborg.

Vi hjelper kunder med digital transformasjon av kundereisene, CRM, generativ AI, inbound marketing - og er Norges største HubSpot-byrå.