Bli med på en gratis digital konferanse fullspekket med faglig innhold, inspirasjon og konkurranser 17. oktober 2024! Inbound marketing-dagen er spesielt rettet mot deg som er CMO eller markedssjef, men alle som er interessert i bedriftens kundevekst og generativ AI bør finne noe av interesse her.
Slik ser programmet ut - endringer kan forekomme:
Velkommen til Inbound Marketing-dagen 2024
Introduksjon med dagens programledere Helene og Sandra. Si hei til de andre deltagerne i chatten, ta en nærmere titt på dagens program og se hva dagens fine premier blir.
Hvordan generativ AI vil endre markedsføring – og ikke bare på innholdssiden
Stadig flere bruker generativ AI når de skal hente informasjon eller løse oppgaver på nettet. Det betyr sannsynligvis at færre vil besøke nettsidene våre direkte. Det påvirker hvordan vi som eier og driver nettsider må jobbe for å nå kunder. Noen oppgaver blir mindre viktige enn før, og andre blir kritisk viktige. Vi starter dagen med et tema som vi tror vil være nyttig for alle beslutningstakere innen markedsføring.
Stig Hammer, leder for forretningsrådgivning i Markedspartner og Ken Leren CTO i Markedspartner
Vil bli annonsert senere
Her kommer det et spennende foredrag
Pause 🎡
Vi tar en ti minutters benstrekk. Eller du kan sjekke mailen din hvis du vil! Men husk å komme tilbake til neste foredrag!Markedsføring anno 2024: Fra virvar til verdi. Fra uttrykk til inntrykk.
Hvordan tiltrekke seg kunder i 2024? Hvordan skape en merkevare som ikke forstyrrer, men som hjelper? Cathrine mener vinnerne i dagens og fremtidens markeder er de som kjenner kundene sine best.
Cathrine Moksnes, Foredragsholder, Merkevarebygger og Trendkurator.
Praktiske AI-verktøy som forenkler og forbedrer inbound marketing
Det er ikke lett å holde seg oppdatert på alle de nyttige og morsomme verktøyene som nå er tilgjengelig, og som gjør det både enklere og gøyere å jobbe med markedsføring. I denne sesjonen vil Marcus Moberg vise frem noen av de verktøyene du burde sjekke ut.
Marcus Moberg, digitalkonsulent i Markedspartner
Lunsj 🥪
Vi setter av en halvtime så du skal få tid til å nyte lunsjen din før vi går i gang med mer faglig innhold.
AI-revolusjonen skjer nå, den skjer raskt og er tilgjengelig for deg
Kunstig intelligens er en like stor endring som hjulet og ilden - og du må henge med nå! I dette foredraget vil Silvija Seres snakke om hva AI er, hva det ikke er, og hvordan du kan bruke det til å redefinere din egen jobb og din bedrifts strategi og posisjon.
Silvjia Seres, gründer av TechnoRocks - matematiker, teknologiinvestor og styremedlem i flere store selskaper.
AI-assistenten som hjelper kundene hele døgnet
Økononmisystemet Tripletex vokser kraftig. For å sikre at alle kunder får god hjelp og samtidig skalere raskt uten å måtte ansette mange nye på support, har de utviklet en AI-assistent som nå tar seg av mer enn halvparten av alle kundehenvendelser. I dette foredraget vil vi få høre hvilke muligheter AI skaper, hvordan AI-assistenten til Tripletex fungerer, hva som er de foreløpige resultatene og hvordan de ser for seg veien videre.
Christian Hammer, Product Manager i Tripletex
Pause 🍿
Vi tar en siste liten pause før vi kjører i gang med dagens to siste foredrag. Hent deg litt popcorn (eller en kaffe), så er vi snart tilbake igjen.Selvfølgelig kan du bruke ChatGPT til tekstproduksjon
Kan ChatGPT virkelig skape verdi og hjelpe deg med tekstproduksjon? Absolutt! Med riktig input kan ChatGPT lage tilpassede tekster som inspirerer, informerer og effektiviserer arbeidsflyten din. Fortsatt skeptisk? Hemmeligheten ligger i hvordan du bruker det.
Hanne Sophie Helland, Innholdsprodusent i Markedspartner
Slik lykkes du med video og webinarer i markedsføringen
Du har nok hørt det før, men video blir bare viktigere og viktigere i markedsføringen. Vi avslutter dagen med å snakke om de ulike videoformatene, hvordan de fungerer og hvordan du skal lykkes med å hente nye kunder ved å bruke mer videoinnhold.
Knut Arild Vold, Markedssjef i Markedspartner
Disse møter du på Inbound Marketing-dagen 2024
Stig Hammer
Faglig leder for forretningsutvikling, MarkedspartnerSilvija Seres
Founder @ TechnoRocksKen Leren
CTO i MarkedspartnerKnut Arild Vold
Markedssjef, MarkedspartnerChristian Hammer
Product Manager - Tripletex ASHanne Sophie Helland
Innholdsprodusent, MarkedspartnerMarcus Moberg
Digitalkonsulent, MarkedspartnerCathrine Moksnes
Foredragsholder, merkevarebygger og trendkurator.Sandra Benrud
ProgramlederHelene Nissen Woie
ProgramlederMeld deg på Inbound Marketing-dagen 2024
Markedspartner er et digitalt konsulentselskap
Vi ble etablert i 1997 og teller i dag 46 erfarne, dyktige og engasjerte medarbeidere, som jobber sammen med kunder over hele landet, fra våre kontorer i Oslo og Sarpsborg.
Vi hjelper kunder med digital transformasjon av kundereisene, CRM, generativ AI, inbound marketing - og er Norges største HubSpot-byrå.