I fjor samlet vi over 70 ledere og markedsførere på Norges første konferanse om inbound marketing: Inbound Marketing-Dagen. Årets seminar er spisset mot toppledere og ledere innen salg og markedsføring. Sett av 13. april til å oppdatere deg på beste praksis innen digital markedsføring og salg. Møt andre ledere med lignende utfordringer og få verdifull input gjennom inspirerende foredrag og spennende casestudier fra solide norske selskaper som har implementert inbound marketing i sin markedsstrategi.
Hans-Petter Nygård-Hansen er kommunikasjonsrådgiver, blogger og foredragsholder og programleder for podkasten MediaPuls. I 2012 ble han kåret til årets personlighet i sosiale medier av Kampanje og iQualify.
Bendik Meling Samuelsen er professor i markedsføring og medforfatter av boken Merkevareledelse på norsk. Han leder Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI og er en aktiv foredragsholder.
Sharen Murnaghan er en del av teamet som har bygget HubSpot sin globale satsning fra 12 til over 165 ansatte. Hun er en en av HubSpots top sales achievers, en glødende inbound marketing-evangelist og salgstrener.
Ida Aalen er rådgiver innen digital strategi i Netlife Research. Hennes siste bok om sosiale medier er pensum ved flere universiteter og høgskoler. I år ble Ida kåret til Årets sosiale medier-personlighet på Social Media Days.
Yngve Mo er Chief Communications Officer i One Voice og ansvarlig redaktør for Beredskapsbloggen.no. Han var med på å bygge opp Tind Kommunikasjon og har flere års erfaring fra salg, CRM, kommunikasjon og marketing.
Erlend Førsund er markedssjef i MarkedsPartner og redaktør av Inboundbloggen.no. Han har bakgrunn som rådgiver og tekstforfatter, 14 års erfaring fra B2B-markedsføring og har blogget om markedsføring i en årrekke.
Morten Frøid er markedsdirektør og medlem av ledergruppen i Norsk Gjenvinning. Konsernet omsetter for 4,2 milliarder kroner og er Norges største leverandør av gjenvinnings- og miljøtjenester.
Stig Hammer er faglig leder strategisk rådgivning i MarkedsPartner og var med på å starte selskapet i 1997. Han er utdannet siviløkonom og er spesielt opptatt av markedsstrategi, digitale forretningsprosesser og inbound marketing.
Tore Berntsen er daglig leder i MarkedsPartner. Han har 15 års ledererfaring fra IT-bransjen og som forretningsrådgiver innen CRM. Han er siviløkonom og har en mastergrad i ledelse fra Handelshøyskolen BI.
Camilla Hellum er journalist i Norges ledende medienettsted, Kampanje og og ansvarlig redaktør for Urbania Magasin. Hun er også kjent som programleder for Kampanjes egen podcast, Kampanjecast.
08:00 - 08:45 |
Registrering m/servering av lett frokost, kaffe og te |
08:45 - 09:00 |
Åpning av Inbound Marketing-Dagen 2016 |
09:00 - 09:45 |
Fremtidens markedssjef må bidra til forretningsutvikling |
09:45 - 10:20 |
10 kriterier for en vellykket implementering av inbound marketing |
10:20 - 10:35 |
Pause |
10:35 - 11:10 |
Casestudie: Norges største leverandør av gjenvinnings- og miljøtjenester satser på inbound marketing og HubSpot |
11:10 - 12:00 |
Digital kanalstrategi: Hvordan få sosiale medier og digitale kanaler til å fungere i samspill |
12:00 - 12:45 |
Lunsj |
12:45 - 13:20 |
Blogg som om du mener business: Forretningsverdien i en god bedriftsblogg og hvordan starte og drive en bedriftsblogg som skaper nye leads, kunder og mer salg |
13:20 - 13:55 |
Casestudie: Hvordan en norsk teknologibedrift satser globalt med inbound marketing |
13:55 - 14:30 |
Gjennom inbound marketing har vi fått mange nye leads. Hva gjør vi nå? |
14:30 - 14:40 |
Pause |
14:40 - 15:30 |
Inbound marketing med HansPetter.info: Dagens selger har gått ut på dato, kjøp er det nye salget! |
15:30 - 16:15 |
Inbound Marketing - More than just marketing automation |
16:15 - 16:30 |
Avslutning og oppsummering |
Ved flere enn tre deltakere fra bedriften, kontakt oss for gruppepris.