Inbound marketing-dagen 2015 ble gjennomført 9. desember med over 70 deltagere. Følg med på markedspartner.no og inboundbloggen.no for oppdateringer fra arrangementet i form av video, tekst og bilder.
Confex og Markedspartner presenterer Norges første konferanse innen inbound marketing.
Sett av den 9. desember og hør Skandinavias fremste eksperter innen digital markedsføring gi deg verdifull input i form av inspirerende og lærerike foredrag samt konkrete casestudier.
- Konkrete teknikker for å øke bunnlinjen gjennom inbound marketing
- Casestudier med gode og effektfulle resultater
- Lær hvordan du minimerer markedsbudsjettet, samtidig som du øker nettstedstrafikken og salgsvolumet
- Stift bekjentskap med Skandinavias fremste spesialister innen inbound marketing
- Knytt kontakt med bransjekollegaer med samme utfordringer
Hvorfor er inbound marketing viktig?
Den digitale utviklingen de siste 3-5 årene har totalt forandret måten vi jobber med markedsføring på. Det vi lærte om markedsstrategi på skolebenken gjelder fremdeles, men den praktiske gjennomføringen av markedsføringen er snudd på hodet. Inbound marketing-dagen vil være en fornuftig investering både for ledere, markedsførere og selgere som ønsker en dypere forståelse av de digitale mulighetene.
Foredragsholderne:
Program:
08:30 |
Registrering m/servering av lett frokost, kaffe og te |
09:00 | Åpning av Inbound Marketing-dagen v/prosjektleder i Confex Norge |
09:05 | Om fem år vil alle drive med inbound marketing
v/Tore Berntsen, adm. dir. MarkedsPartner AS |
09:55 | Pause |
10:10 | Forstyrr ikke innkjøperne - tiltrekk deg dem!
v/Annica Thorberg, CEO, Marketinghouse |
10:50 | The Inspiration Company: Hvordan få kundene til å tenke at DIN virksomhet er det eneste alternativet?
v/Daniel Marcko, salgs- og markedssjef, The Inspiration Company |
11:30 | Lunsjbuffet |
12:30 | Inbound marketing med leads og salg som mål
v/ Tor Magnus Kolflaath & Barbro Fagerbakk, Co-founders, Inbound Group |
13:15 | Pause |
13:30 | Odfjell Well Service: Global etablering av inbound marketing i en bransje i krise
v/Per Lund, Executive VP, Odfjell Well Services & Stig Hammer, faglig leder strategisk rådgivning, MarkedsPartner AS |
14:00 | Dell Norge: Bedre utnyttelse av markedsbudsjettene med inbound marketing
v/Erik Eskedal, digital strateg, ITEO |
14:30 | Pause |
14:45 | Content marketing som konverterer!
v/John Ekman, CEO, Conversionista AB |
15:45 | Avslutning og take-aways fra konferansen |
Sted:
Scandic Vulkan
Maridalsveien 13
0175 Oslo
(Vis i Google Maps)
Telefon: 21 05 71 00
E-post: vulkan@scandichotels.com
Nettsted: Klikk her
Dato:
9. desember 2015
Pris:
Pris: Kr 4 995,- per deltager, eks. mva.
Prisen inkluderer dokumentasjon, servering i pauser og lunsjbuffet.
Faktura på deltakeravgift kommer per post fra Confex Norge AS, cirka en uke etter at din påmelding har blitt registrert. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 20 dager.
Spørsmål?
Kontakt salgssjef i MarkedsPartner, Lars Hansen, på telefon 95 77 50 55 eller e-post.