GRATIS frokostseminar i Stavanger 3. mars: 

Slik må du jobbe med markedsføring og salg i dag for å være blant vinnerne i 2018

Er du toppsjef, medlem av ledergruppen, ansvarlig for kommunikasjon, markedsføring eller salg? Tror du at det finnes muligheter, selv i et tøft marked? At det er i vanskelige tider man må tenke offensivt? 

Da kan dette frokostseminaret i Stavanger 3. mars bli dine to viktigste timer på jobben i år.

I 2016 snakker hele Norge om behovet for innovasjon og omstilling. Vi i MarkedsPartner skal være konkrete: 

  • Hva kan virksomheten din gjøre nå? Hvordan gir innovativ digital markedsstrategi og teknologi helt nye muligheter?

  • Hvordan er det mulig å drive så positiv og treffsikker markedsføring at eksisterende og potensielle kunder vil oppsøke dere på eget initiativ?

  • Hvordan kan selgerne bruke tiden på «varme» kunder som allerede har vist interesse og droppe kalde telefoner til kunder som ikke er i kjøpsmodus

  • Hvordan kan du som toppleder få markeds- og salgsavdelingen til å oppnå bedre resultater i fellesskap?

En håndfull innovative norske virksomheter har vært tidlig ute og skapt oppsiktsvekkende resultater.

Vårt mål på dette frokostmøtet er å vise hvordan din virksomhet kan skape ny vekst, lønnsomhet og gode arbeidsplasser – selv i et tøft marked.

Program:

1. Hvilken digital revolusjon har skjedd de siste 2-3 årene? Hvilke muligheter gir dette virksomheten din?

vyind_Jacobsen_400x400.jpegØyvind Jacobsen
 er rådgiver og jobber for MarkedsPartner i Stavanger. Han har mastergrad innen ledelse fra Aalborg Universitet. Lang erfaring innen ledelse, markedsføring, salg, innovasjon og teknologi. Tidligere markedsdirektør i GMC og kommersiell direktør i Berg-Hansen.

2. Dette må enhver ledergruppe vite om digital markedsstrategi i 2016

portrett_Tore-Berntsen.jpgTore Berntsen er daglig leder i MarkedsPartner. Han har 15 års ledererfaring fra IT-bransjen og har i tillegg til lederrollen jobbet som forretningsrådgiver for store og små virksomheter over hele landet innen CRM. Tore er utdannet siviløkonom fra NHH og har en mastergrad i ledelse fra Handelshøyskolen BI.
 

3. Innsikt i strategien og teknologien som trengs: Praktiske løsninger og konkrete kundecases

Listebilete_Portrett_LarsHansen.jpgLars Hansen er salgssjef i MarkedsPartner. Han er utdannet Markedsøkonom ved Handelshøyskolen BI og har lang erfaring med salg og markedsføring innen mange bransjer, både innen tjenester, teknologi og industri.

 

Tid og sted:

Dato:     Torsdag 3. mars 2016
Tid:        
Kl. 08.00 - 10.30. Frokost serveres fra kl. 08.00. Foredragene starter kl. 08.30.
Sted:      Clarion Hotell Energy, Ishockeyveien 2, 4021 Stavanger

Gratis inngang. Begrenset antall plasser. Meld deg på i dag for å sikre din plass.

Påmelding: