Som konserndirektør for merkevarer og markedsføring i Jøtul Gruppen, fikk Marius Torjusen stadig forespørsler fra bloggere som ville samarbeide.
For å finne ut av hvordan det hele fungerte bestemte han seg for å gå "under cover" og bli en av dem selv.
Det resulterte i jaktbloggen Bukkefall.no, og at Marius selv ble en av landets største influencere, med over 30 000 følgere.
I boken Influencer Marketing deler han sine erfaringer med toppledere og markedsdirektører som ønsker å vite alt om hva, hvorfor og hvordan.
Marius Torjusen er senior forretningsrådgiver i MarkedsPartner. Han har bred, internasjonal erfaring fra salg og markedsføring på toppledernivå, sist som konserndirektør for merkevarer og markedsføring i Jøtul Gruppen med ansvar for fem forskjellige merkevarer i 43 land. Marius er en ettertraktet foredragsholder og har gjennom sin personlige jaktblogg, Bukkefall.no, blitt en profilert blogger og influencer.