Gratis e-bok: Influencer marketing - vinn markedsandeler i sosiale medier
Markedsdirektøren som ble en av Norges største influencere

Som konserndirektør for merkevarer og markedsføring i Jøtul Gruppen, fikk Marius Torjusen stadig forespørsler fra bloggere som ville samarbeide.

For å finne ut av hvordan det hele fungerte bestemte han seg for å gå "under cover" og bli en av dem selv.

Det resulterte i jaktbloggen Bukkefall.no, og at Marius selv ble en av landets største influencere, med over 30 000 følgere.

I boken Influencer Marketing deler han sine erfaringer med toppledere og markedsdirektører som ønsker å vite alt om hva, hvorfor og hvordan.

  • Hvordan nå fram til målgruppen din
  • Slik luker du ut de useriøse bloggerne
  • Strategier for Instagram og Facebook
  • Veiledning til å komme i gang med influencer marketing

Marius Torjusen jobbet tidligere som senior forretningsrådgiver i MarkedsPartner, og er i dag salgs- og markedsdirektør i Slepner Motor AS. Han har bred, internasjonal erfaring fra salg og markedsføring på toppledernivå, sist som konserndirektør for merkevarer og markedsføring i Jøtul Gruppen med ansvar for fem forskjellige merkevarer i 43 land. Marius er en ettertraktet foredragsholder og har gjennom sin personlige jaktblogg, Bukkefall.no, blitt en profilert blogger og influencer.

CTA-influencer.marketing.jpg
Last ned ditt eksemplar og skaff deg et forsprang på dine konkurrenter: