Fra vi startet med inbound marketing i januar 2015 har vi mer enn 10-doblet trafikken til våre nettsteder (januar 2019). Vi har for lengst sluttet med å ta kalde telefoner, og følger bare opp dem som selv tar kontakt med oss. Selskapet har hatt en sunn økonomisk vekst, og antall ansatte er mer enn doblet. Grafen under viser utviklingen i internettrafikk til alle nettsteder på markedspartner.no i denne perioden:
For MarkedsPartner, og de flere titalls bedriftene vi jobber på langsiktig basis med, har inbound marketing vist seg å være en lønnsom vekststrategi. I denne e-boken får du få en innføring i inbound marketing, som vi håper vil gi dere et godt utgangspunkt for videreutviklingen av deres egen digitale salgs- og markedsstrategi.
Kapitlene i boken:
Om forfatteren:
Erlend Førsund er innholdsrådgiver i MarkedsPartner og jobbet tidligere som markedssjef i selskapet. Han er utdannet ved Handelshøyskolen BI og NHH og har lang erfaring fra digital markedsføring innen B2B. Erlend har hatt ansvaret for MarkedsPartners egen inbound-satsning siden 2014.