Last ned gratis e-bok: 
Skap resultater med inbound marketing

Fra vi startet med inbound marketing i januar 2015 har vi mer enn 10-doblet trafikken til våre nettsteder (januar 2019). Vi har for lengst sluttet med å ta kalde telefoner, og følger bare opp dem som selv tar kontakt med oss. Selskapet har hatt en sunn økonomisk vekst, og antall ansatte er mer enn doblet. Grafen under viser utviklingen i internettrafikk til alle nettsteder på markedspartner.no i denne perioden:

Trafikkutvikling 2015 til 2019 i MarkedsPartner

For MarkedsPartner, og de flere titalls bedriftene vi jobber på langsiktig basis med, har inbound marketing vist seg å være en lønnsom vekststrategi. I denne e-boken får du få en innføring i inbound marketing, som vi håper vil gi dere et godt utgangspunkt for videreutviklingen av deres egen digitale salgs- og markedsstrategi.

Kapitlene i boken:

  • Kap. 1: Inbound som filosofi
  • Kap. 2: Hva er inbound marketing?
  • Kap. 3: Inbound marketing-metoden
  • Kap. 4: Utbredelse i Norge
  • Kap. 5: Hvem passer inbound for?
  • Kap. 6: Hvilke resultater kan du forvente?
  • Kap. 7: Hvor raskt kan du forvente resultater?
  • Kap. 8: Norske eksempler og casestudier
  • Kap. 9: Hva innebærer en inbound-satsning?
  • Kap. 10: Utfordringer du må være obs på
  • Kap. 11: Hva koster det å investere i inbound?
  • Kap. 12: Hvilken teknologi trenger du?
  • Kap. 13: Hvordan komme i gang?
  • Kap. 14: Valg av samarbeidspartner


Om forfatteren: 

Erlend Førsund er markedssjef i MarkedsPartner og innholdsrådgiver. Han er ved Handelshøyskolen BI og NHH og har lang erfaring fra digital markedsføring innen B2B. Erlend har hatt ansvaret for MarkedsPartners egen inbound-satsning siden 2014 og har bidratt i flere kundeprosjekter.

Inbound e-bok thumbnail
JA, send meg e-boken!