Gratis webinarserie

Beste praksis ved innføring eller bytte av CRM

Meld deg på
Skjermbilde 2023-08-28 kl. 12.36.03-1

Om webinarserien

Planlegger dere å innføre nytt CRM og ønsker å gjøre alt riktig?  Eller har dere kanskje allerede en CRM-løsning som ikke gir den verdien det kunne og burde gjort? Å få maksimalt utbytte av CRM er ikke så vanskelig som mange tror, men det er viktig å gjøre ting riktig og unngå de store fallgruvene. 

Markedspartner setter nå opp en serie med tre gratis webinarer, hvor vi tar for oss kartlegging, planlegging, oppsett, utrulling og det å sikre gevinster fra CRM over tid.  

Webinarserien er først og fremst laget med tanke på deg som er leder eller ansvarlig for digitalisering/CRM i din virksomhet, men kan også være nyttig for andre som jobber med CRM.  

Meld deg på hele serien, så får du også tilgang til å se opptak av webinarene du eventuelt ikke har anledning til å delta på.  

Del 1: Kartlegging, prioriteringer og valg for å lykkes med CRM

Tirsdag 12. september kl. 10.00 – 10.30 - Gjennomført 

Del 2: Utrulling, opplæring og onboarding til nytt CRM

Tirsdag 19. september  kl. 10.00 – 10.30 - Gjennomført 

Del 3: Slik sikrer du suksess med CRM over tid 

Tirsdag 26. september kl. 10.00 – 10.30

Det er fortsatt mulig å melde seg på, vi sender ut opptak av hele serien når den er ferdig. 

Portrett_HansVikenSunde

Om foredragsholderen

Det er Hans V. Sunde som skal holde webinaret sammen med vår markedssjef Knut Arild Vold. Hans er senior forretningrådgiver i Markedspartner og har jobbet her siden 2020. Han kom fra rollen som daglig leder i Din Utvikling, et selskap med 300 ansatte, og har både med seg det kommersielle perspektivet og forståelsen for hva som kreves for å implementere endringer i en stor organisasjon. Han har tidligere jobbet som forretningsutvikler, med utvikling og etablering av konsepter i hundremillionersklassen.

Han har en analytisk og systematisk tilnærming, med et godt øye for muligheter og utfordringer. Med erfaring både fra å lede større omorganiseringer og å utvikle datasystemer hjelper han Markedspartners kunder til å ta gode strategiske valg for både mennesker, prosesser og systemer.

Hans har en mastergrad i rådgivning fra NTNU i Trondheim, grunnfag i matematikk, grunnfag i nordisk språk og litteratur, litt teknisk fysikk, praktisk pedagogisk utdanning, litt journalistikk og annet snacks. Hans trives med å tilegne seg ny kunnskap og anvende denne, og har et bredt interessefelt.

Meld deg på gratis webinarserie om CRM